5.30.2012

daisybutter's giveaway prize!

Thank you so much Michelle from Daisybutter.com! After a long crappy day i returned home to find a little parcel in my bedroom and i went crazy happy. I won all this in her giveaway back in April and everything is even prettier in real life. The I Love Crafty ring is super cute and original and i really liked that it came in that little box (perfect for long shippings). I can't say enough how happy i am and i'm really excited to try all these make-up. I've heard a few things about MUA cosmetics but since i live a little far away shipping is never cheap. Thanks again Michelle for this lovely giveaway!

Muchas gracias Michelle de Daisybutter.com! Después de largo y horrible día llegué a mi casa para encontrar en mi pieza un pequeño paquete y me volví loca de felicidad. Gané todo esto en un giveaway en Abril y todo es incluso más lindo en vivo. El anillo de I Love Crafty es hermoso y original y me encantó que viniera en esa pequeña cajita (perfecta para cuando el shipping tiene que recorrer tantos lugares). No puedo dejar de decir lo feliz que estoy y me emociona mucho probar todos estos productos de maquillaje. He escuchado algunas cosas en blogs de MUA cosmetics pero como vivo un poco lejos pues el shipping nunca es barato. Gracias de nuevo Michelle por este hermoso giveaway!

2 comentarios:

  1. You're most welcome, Yona, so glad you like your prize and it arrived safely! Lovely photos (:

    ResponderEliminar
  2. Great prize, I love MUA products :) xx

    ResponderEliminar

Gracias por visitar mi blog! ♥ Me encanta leer los comentarios así que no lo pienses dos veces ;). Si dejas una pregunta recuerda volver por estos lados para ver la respuesta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...